ראש העין היא עיר מלאת פעילות באזור השרון. ריבוי הבתים מזמין אליה לא פעם אינסטלטור מקצועי אשר מטפל בבעיות כמו סתימות ביוב, טיפול בדוד שמש מקולקל שאינו מחמם את המים בימי החורף או תקלות בצנרת. האינסטלטור מומחה לטיפול בתקלות, והוא יכול לאבחן את הבעיה ולפתור אותה במהירות וביעילות. כך שאם אתם מבחינים בסימני עובש על הקירות או מריחים ריח רע העולה מתוך הביוב, סימן שיש לקרוא לאינסטלטור בראש העין או אינסטלטור תל אביב (לפי מקום המגורים הקרוב ביותר) ולטפל בבעיה.

אינסטלטור בראש העיןמתי כדאי להזמין אינסטלטור

מחשב המסרב להידלק מתריע בפני תקלה בחומרה. הבניין יכול להתריע על תקלה זו או אחרת בדרכים שונות. אלה כמה סימנים המעידים על כך שישי לקרוא לאינסטלטור במהירות האפשרית:

  • ריח של ריקבון על הקירות – ריקבון זה מתבטא בכתמים ירוקים או שחורים המופיעים על קירות הבית. הם מתבטאים בריח חריף המפריע לתפקוד השגרתי של דיירי הבית. זהו אחד הסימנים הראשונים לנזילת צנרת המצריכה טיפול של איש מקצוע.
  • ריח רע מן הביוב – לא נעים לעלות בחדר המדרגות ולהריח את הריח החריף העולה מן הביוב. סימן זה עלול להעיד על סתימה בביוב, ולכן יש צורך להזמין את האינסטלטור כדי שיוכל לפתוח את הביוב ולמנוע נזק תברואתי חמור. במקרים של סתימות קשות מזמין האינסטלטור את שירותי הביובית – משאית מיוחדת לשאיבת תכולת הביוב.
  • דוד שמש בעייתי – דוד שמש אשר אינו מתחמם תוך זמן קצר עלול להוות מטרד לא קטן, בייחוד כאשר מדובר בימי החורף. אינסטלטור בתל אביב או בכל עיר אחרת יכול לבחון את הדוד, לבדוק אם הוא חלוד ולהחליף את הרכיבים שיצאו מכלל שימוש. בדרך זו יכולים הדיירים לשוב וליהנות מהמים החמים.
  • סתימות בחור הניקוז – חור הניקוז המצוי בכיור האמבטיה והמטבח נוטה להיסתם ככל שעובר הזמן ולמנוע מהמים להגיע לצינורות הביוב. לעתים ניתן לפתור את התקלה בקלות באמצעות ניקוי חור הניקוז משיערות או משאריות מזון. במקרים חמורים יותר המים הדלוחים עולים מן הביוב ויש צורך לקרוא לאינסטלטור מקצועי אשר יאבחן אם מדובר בפיצוץ צנרת או בסתימה בביוב.
  • המים אינם זורמים בניאגרה – מי ניאגרה שאינם יורדים יכולים להעיד על שתי תקלות – בעיה בניאגרה עצמה או סתימה בביוב. האינסטלטור יכול לטפל בתקלה, בייחוד אם מדובר בניאגרה המובנית בתוך הקיר, ויבצע פתיחת סתימת ביוב אם מתעורר בכך הצורך.

לפני שאתם פונים לאינסטלטור הראשון שאת שמו אתם קוראים ברשת האינטרנט, מוטב לברר היטב לגבי אינסטלטור מקצועי באמת המומחה בתחומו. בירורים אלה יחסכו לכם התעסקויות מיותרות בהזמנת אינסטלטור שני.