לא נעים לקום בבוקר ולגלות כי הברז במטבח נסתם ואתם בדיוק צריכים לשטוף כלים או פשוט למזוג כוס מים לשתייה. אם ברצונכם לחסוך בזמן, תוכלו להזמין אינסטלטור בבני ברק אשר יהיה זמין עבורכם 24 שעות ביממה לכל בעיה ולכל תקלה.

 

אינסטלטור בבני ברק

אינסטלטור בבני ברק

אינסטלטור בבני ברק והסביבה

מחפשים שירותי אינסטלציה בבני ברק? בין אם גיליתם פיצוץ בצנרת או שעליכם להחליף ניאגרה בחדר השירותים, כדאי מאוד להתייעץ עם איש מקצוע המתמחה בתחום האינסטלציה וגילוי נזילות מים. אורן רדה הוא אינסטלטור מקצועי המספק שירותי אינסטלציה בבני ברק והסביבה גם במקרים דחופים מהרגע להרגע.

אורן עוסק בתחום האינסטלציה כבר למעלה מ-30 שנות ניסיון ולו ארגז כלים מקצועי הכולל אוסף של כלי עבודה וטכניקות אותם השיג ולמד לאורך שנותיו כאינסטלטור. כמו כן, תודעת השירות חשובה לו מאוד ולכן גם שירותיו בהחלט משתלמים לכל אחד. הסיבה לכך נובעת מאופן העבודה, הזמן והזריזות של כל משימה. כמובן שהעבודה מתבצעת ברף גבוה מאוד ומתעלה על הסטנדרט המקובל בענף האינסטלציה בישראל.

הכלים שרכש מאפשרים לו לבצע את המשימה בזריזות יתרה ובכך גם לגבות מחיר בהתאם ובכך לחסוך ללקוחותיו גם זמן וגם כסף. מדובר ב- WIN WIN  אמיתי אשר אינו קיים בכל ענף ומקצוע בין נותני השירות והלקוחות.

לפני שתבחרו באינסטלטור לביצוע העבודה, רצוי לבדוק האם נותני השירות הנוספים הם אכן אנשי מקצוע ואינם שרלטנים אשר יכולים לבצע כל עבודת אינסטלציה מהקלה ועד המורכבת. אורן רדה נותן שירות עבור קהל לקוחותיו כבר שנים ארוכות ומספק את כל סוגי התיקונים ועבודות האינסטלציה מהקלות ועד המורכבות.

מבין סוגי התיקונים והתקלות הנפוצות עליהן מספק אורן מענה הם: איתור נזילות מים, שאיבת מי ביוב, תיקון פיצוץ צנרת מים, החלפת ניאגרות, תיקון והתקנת ברזים, תיקון והתקנת דודי חשמל ודודי שמש וכו'.

אם שיפצתם לאחרונה את הבית וברצונכם להתקין ברזים חדשים במקלחת ובין אם נתקלתם בתקלה שדורשת טיפול ומענה דחופים, אל תהססו ליצור קשר עם אינסטלטור בבני ברק אשר יהיה זמין עבורכם בכל עת ובכל שעה.

אנו לא ממליצים לנסות ולתקן תקלות צנרת מורכבות בעצמכם, כך שאם נתקלתם בנזילת מים שהולכת ומתגברת, כל שעליכם לעשות הוא להניח דלי מים בכדי למנוע הצפה ולהתקשר לאינסטלטור מומחה אשר יוכל להגיע לטפל בתקלה בהקדם.

לפרטים נוספים, התקשרו אל אורן רדה ותאמו הגעה של אינסטלטור מקצועי אל ביתכם לטיפול בתקלה.
טלפון:
052-292-3939