התקשרו עכשיו ואבוא לעזור
דף הבית   »   פתיחת סתימות ביוב באמצעות ביובית

פתיחת סתימות ביוב באמצעות ביובית

הביובית היא למעשה משאית מיוחדת לשאיבת תוכן הביוב שאליה מחובר מיכל גדול. אינסטלטורים משתמשים בביובית לצורך שאיבת תכולת הביוב אשר נסתם בעקבות שימוש יתר או גילוי נזילות. תקלה במערכת הביוב יכולה לגרור אחריה מפגע סביבתי חמור ולפגוע בסובבים, ולכן מדי פעם נקראים אנשי המקצוע בדחיפות כדי לפתוח סתימות באמצעות הביובית ולהשתלט על המצב.

פתיחת סתימות ביוב באמצעות ביובית

סימן שהביוב נסתם

קיימים סימנים שונים המעידים על כך שהביוב נסתם. מבין הבולטים שביניהם הם ריח רע שעולה מן הביוב או ביוב העולה על גדותיו. צינורות הביוב יכולים להיסתם בגלל שימוש אינטנסיבי במערכת הביוב שבה עוברים חומרים שונים מדי יום: מי שופכין, נוזלים שונים, שומנים אורגניים, פסולת, ניירות, צמחים מרקיבים, מזון או גופות מרקיבות של בעלי חיים. כאשר מתעורר חשד לדליפת ביוב יש צורך לקרוא לאינסטלטור מקצועי כדי שיוכל לאבחן את התקלה ולבצע במידת הצורך גילוי נזילות או גילוי סתימות.

הדרכים לפתיחת סתימות

קיימות דרכים שונות לפתיחת סתימות ביוב. אלה כמה מבין הנפוצות ביותר:

  • פתיחה בעזרת ביובית – אחת השיטות הנפוצות ביותר בימינו. ביובית טובה ואיכותית מסוגלת להתמודד עם סוגים שונים של סתימות. ביוביות גדולות בעלות מנוע חזק ויכולת שאיבה מסיבית משמשות לפתיחת סתימות במקומות כמו מפעלים או חניונים שבהם יש שימוש רב ואינטנסיבי במערכת הביוב. ביוביות קטנות יותר מיועדות לפתיחת סתימות בבתי מגורים.
  • ניקוי באופן ידני – ניקוי ידני מתבצע בדר כלל במקרים של סתימות קלות יחסית. הניקוי הידני שמבצע אינסטלטור מקצועי יכול לגלות בעיות שונות במערכת הביוב כמו דליפות, נזילות או צינורות ישנים ושחוקים.
  • בדיקה מקדימה – לפני שניגשים לפתיחת הביוב, ניתן לבצע צילום של קווי הביוב באמצעות רובוטים מיוחדים. צילום זה יכול לספק מידע מקיף על הבעיה, לסייע בתהליך גילוי נזילות ולמקד את האינסטלטורים בפתרון הבעיה שלפניהם.

למנוע את הישנות הבעיה

אם אי פעם נאלצתם להזמין שירותי ביובית, סביר להניח שלא תרצו לחוות זאת שוב. כדי להקדים תרופה למכה מומלץ לבצע בדיקה תקופתית כדי לוודא שהביוב לא נסתם בשנית. גם סתימת ביוב קטנה יכולה להפוך לסתימת ביוב גדולה ככל שיעבור הזמן וככל שיגבר השימוש במערכת הביוב. לפיכך, חשוב לשמור את הטלפון של האינסטלטור המומלץ ולפנות אליו מעת לעת.

מחפשים אינסטלטור בתל אביב אמין ואיכותי? הגעתם למקום הנכון!

צלצלו אלינו עכשיו: 052-2923939

התקשרו עכשיו ואבוא לעזור